pondělí 30. ledna 2012

Velkoobchodní fígle :-((

Od rána jsem čekala na objednané zboží. Největší hit posledních dní jsou jedy na myši a samozřejmě i pastičky. Lidé šíleli a čekali až dorazí zboží. Mimo to bylo objednáno plno dalšího potřebného!
Dodavatelé již mnohokrát nenápadně zaměnili zboží za podobné. Jsou si vědomi, že je dost pracné vše sepsat, vrátit a potom se ještě hádat kdo za omyl může. Pokud to vyhraju já, tak neplatím manipulační poplatek. Potom se ale čeká na vystavení  dobropisu. Poslední kapka je ale dostat peníze zpět! Někdy i tři měsíce čekám a urguji, no hrůza.
Dnes do mě vjel vztek a veliký! Co neměli, tak zaměňovali.
Černá duha nebyla.....tak poslali červenou.
Prádelní šňůry mi chyběly bílé kroucené, ale poslali tmavé pletené....to se nedá pochopit jak si mají lidé čisté prádlo pověsit na tu hrůzu?
Objednávala jsem fast PL, je to na veškerý lezoucí hmyz. Super to vše likviduje. Víte co mi přivezli?
Fast ano, ale M!! Ten se používá v létě na kytky a ničí mšice!!
Již raději nebudu ani pokračovat, seznam by byl velice dlouhý. Zítra na mne vzpomínejte, přijede jiný dodavatel, jsou z Moravy, ale od nich většinou bývá vše ok.
Dnešek probíhal i jinak zajímavě. Venku mrzlo a lidé nenápadně chodili vybírat zboží....hledali, koukali, vymýšleli blbosti. Pak koukli na hodinky a pospíchali.....na autobus. Bylo u mne totiž tepleji než venku.
V práci tedy nic moc, ale po příjezdu domů vše super. Měla jsem tu připravenou dietní dušenou mrkev.
A ještě i nastrouhanou mrkev s citrónem a oliv.olejem. Hned mi uvařili horké čaje, no byla jsem jako v bavlnce. Lucince už je lépe a děkuju jí i Jiříčkovi, udělalo mi to velikou radost.

2 komentáře:

  1. Hm...a proč já mám pocit, že by Ilonka měla prodávat úplně jiné věcičky ...ne pastičky na myšky ale pastičky na dušičky ...kamínky, čajíčky, kartičky.......a milé slovo :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko k Ilonce chodí lidé nejenom nakupovat, ale i na rady a porady. Asi si nikdo nedovede představit co všechno jsem za ty léta s lidmi probírala.
    Ta doba kdy skončí pastičky se už blíží. Potom možná i ty kamínky.
    Můj sen je ale práce se zvířaty. Žiji dneškem, nechám to osudu. :-)

    OdpovědětVymazat