pátek 27. ledna 2012

Ticho...

Tak u nás už všichni spí. V ložnici Jirka, na chodbě na sedačce Arča. V kuchyni pod stolem na židli Čertuše - naše veliká dáma. Na šicím stroji v krabici od bot oddychuje Tiffani. Luci a Luky jsou ve své ložnici, kdo to tedy chrápe vedle mne?
 Měla jsem náročný den. Ráno nakrmit zvířata, ale potom opět protekce...odvoz až do práce, bylo to super, díky Jiříčku. V obchodě byl dnes fofr a do toho chodily z velkoobchodů. Jedna dodavatelka má od naší Tiff modrého kocourka. Mají nový luxusní barák včetně vybavení...ale krásný asi dlouho nebude. Kocourek je prý temperamentní.....Já jí nabízela černého, byl to klidný ňuňánek, ale chtěla luxus...modrá je zvláštní, nenechala si poradit.
Ve volných chviličkách jsem vzpomínala na Kristýnku, tak je jí o rok více.
Když jsem večer dorazila domů bylo Lucce ještě zle. Propotila tři pyžama a měla horečku. Bere již nová atb , určitě už jí rychle zaberou.
Uhodli jste kdo chrápe vedle mne?  Náš staroušek Hakímek. Za chviličku končím a jdu do hajan i já. Tak dnes dobrou Vám všem.

6 komentářů:

  1. Ilonko dobrou ....jj, taky bych si vybrala modrýho ...britskýho...jen Pepa je proti chjo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirka první kočku šílel, byl to boj. Doma prý pouze na nutnou dobu co byla Čertuše po kastraci.... zvykl si tak, že už jí nechtěl ani pustit na zahradu, aby se mu neztratila. Odchytli jsme totiž tuto kočku a čtyři koťata na horách. Chtěli se jich tam zbavit, tak šly z vesnice do Prahy :-)

      Vymazat
  2. A co nějaká fotečka, ať víme o koho jde. 6e by Gabča dostala domácí úkol ?

    OdpovědětVymazat
  3. Bude, chce to čas, já se musím učit po kapičkách. :-)) Sedmnáct let jsem zahálela podnikáním, ale už to napravuji.

    OdpovědětVymazat