čtvrtek 26. ledna 2012

V práci zima, zima...je veliká.

Ráno jsem vstala. Bylo super, že mě Jirka odvezl do práce. Kombinace vlhka a zimy je hrozná. Topím, ale dnes jsem se chodila ohřívat ven. Venku bylo tepleji. Vlhko vleze až do kostí. Po práci jsem měla opět štěstí, přijel pro mě Lucky Luky.  Lucince je celý den zle, zítra budou konečně výsledky. Dnes jsme jí chtěli odvést na pohotovost...prý to ale vydrží.
Zítra má Kristýnka narozeniny, tak na ní vzpomínáme. Oslava a dárky bude až v neděli. Teta Lucinka měla udělat dort, vypadá to ale asi na to, že ho budu muset dělat já. Jsem zvědavá co vykouzlím :-))

4 komentáře:

  1. ...určitě něco krásného a moc dobrého :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož to bude z lásky, tak to bude skvělý...

    OdpovědětVymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat