úterý 10. ledna 2012

Kolotoč

Ráno v šest hodin už v autobuse a hurá na super rehebku. Od září už mám kolikátou....?? Ani nevím. To co jsem zanedbávala sedmnáct let, teď doháním. Začínalo se ramenem...rukou, přidávala se i druhá... teď se mi věnuje převážně krční páteři.
Potom fofr pro zboží a hned s ním do obchodu.
Tam již čekal obch. zástupce...., než odjel přijel další....a další.... a další...:-(( .   No prostě blázinec.
 Do toho chodili nakupovat lidé. Dnes se totiž určitě bralo, tak mohli i něco nakoupit...,ale jak dlouho jim peníze vydrží?
Radost mi udělal pan Kábrt. Něco ode mne potřeboval, tak se zastavil. Jsem ráda za každou
chviličku  kdy se mu můžu podívat do jeho veselých a zářících očí. Pokud to nezažijete, tak se nedá popsat to množství energie které vyzařuje. Hned mi bylo lépe.... jěště jednou děkuji. :-))

2 komentáře:

  1. :-))) Pak po kom jsem... Kolotoč... To znám :-D Pusu G.

    OdpovědětVymazat
  2. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat