čtvrtek 19. ledna 2012

Prší....

Ráno jsem se potichoučku vypravovala. Kája se vzbudila, pomazlila se se mnou a řekla mi jak mě má ráda. Byla jako sluníčko a ještě mi při odchodu mávala.
Po probuzení mi bolelo ucho, ale opět i hučení, dunění, nic pěkného. Na rehabilitaci si toho terapeutka všimla. Myslí si, že to bude od sedmého obratle, prý mám určitě jít na neurologii....mě se teda ale nechce. Bylo mi zle, ale do práce jsem dojela. Začalo pršet víc a víc! Lidé chodili nakupovat a jejich deštníky mi tam udělaly pěknou paseku. No co jsem mohla dělat, jen po nich celý den vytírat.
Ve tři odpoledne mi vypnuly kamna a já drkotala do večera. Po práci rychle na autobus. Metrem jsem únavou přejela, tak jsem se vracela zpět na Kačerov. Autobus 113 mi přijel celkem brzy. Doma mě čekalo milé překvapení. Jiříček uvařil vynikající večeři. Šťouchané brambory se špenátem a usmažil různé druhy řízků. Potom nemám být tlustá. Prostě jsem se nacpala a potom hekala.
 Luci je stále nemocná. Musím do obchodu. Odjíždím tedy hned brzy ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat