středa 1. února 2012

Od Gabči zpět doma.

Včera po práci jsem jela pro zboží a přikoupila ještě nějaké jídlo a med do Počernic. Dorazila jsem tam asi v 19.30h. Holky jásaly. No a co vezu? Já už ale jiná nebudu. Já jen zdravé, nebo praktické. Dostaly ovoce a pěknou dětskou zubní pastu. Měla obrázky, tak asi ok. Gabča dělá vynikající zázvorový čaj, tak jsem do něj dovezla med..... to byla dobrota. Ještě jsem sehnala dobře kuřata, tak mají oni i my.
Holky nechtěly večeři, tak jsme zase vymýšlely ovocné jednohubky. Kikča stále napomínala Káju, aby dávala pozor a krájela opatrně :o)Potom už se jen blblo a moc jsem se s nimi nasmála.
Ráno jsem odjela do práce, lidi chodí, tak alespoň to je dobré. Zima je ale v obchodě hrozná, nejde to vytopit!
Doma jsem si teprve uvědomila, že na ¨FÚ mělo být včera odevzdáno přiznání k silniční dani. To je úplně poprvé, že jsem prošvihla termín. Teď tedy k tomu dodělám ještě závislou činnost a odevzdám to současně. :-( ......mě to ale nebaví........ Ach jo. Raději jdu spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat