neděle 5. února 2012

Chlapi odjeli .....

Tak máme doma přebabováno. Jediný kluk je tady pouze náš stařeček Hakímek. Využila jsem toho, že jeli stejným směrem a nechala se odvést do Dubče do obchodu. Mrazy jsou stále, proto musím vytápět obchd, aby se neponičilo zboží.
Domů jsem přijela k večeru, zavřela slepice a nakrmila králíky. Díky Lucince mi ubylo mnoho práce.
Včera jsem dostala dopis od mé příbuzné. Můj dědeček byl její strejda, jak já jásala.  Kontaktovala jsem jí totiž po osmadvaceti  letech. Pocházela ze Kdyně u Domažlic a provdala se do Ostravy. Měla jsem strach, zda bydlí stále na stejné adrese......Včera mi přišla odpověď a dnes jsem jí hned telefonovala.
Povídaly jsme si a vzpomínaly. Byla u nás na návštěvě v Rudné v  roce 1984. Gabče byly tři a její dcerce jeden rok. Jsem ráda, že jsem jí po letech našla.
Zítra jedu opět topit a potom rovnou za holkama do Počernic. Už se na ně moc těším :o))

Žádné komentáře:

Okomentovat