středa 8. února 2012

Zpátky v Písnici.

V úterý po práci  jsem jela rovnou k holkám. Nadšená jsem moc nebyla, šla jsem dělat náhradnici na koncert Michala Davida. Na koncert jsem odcházela unavená a boleli mě po práci nohy. Koncert mě ale tak pohltil, že jsem si to neskutečně nádherně užila. Domů jsem se vracela úplně odpočatá. U Gabči jsem ještě dočítala knížku a do postele jsem se dostala až ve čtvrt na tři. Ráno jsem vstala a do práce odjela o autobus dříve.
Jen co jsem odemkla, tak až do večera jsem měla opět fofr. Zase jsem zajela do starých  kolejí.... zákazníky teprve více poznávám, ale oni se ke mě hrnou a svěřují se mi se svými problémi. No není to někdy jednoduché. Věková kategorie od školních dětí, až po důchodce. Dělám jim všem vrbu...... no a jestli pak víte jaký je můj strom podle znamení?  VRBA ....více již asi ani nemusím psát.
Musím ještě poděkovat Lucince, že jsem díky ní byla na koncertě. Gábince děkuji také, mi dvě na sebe nemáme moc času, tak jsme si to nyní vynahradily. Bylo mi nádherně :o))

2 komentáře:

  1. To je dobře, že jste si to užily, obě. A dělejte to častěji, třeba jen na chvilenku...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi se mnou šla... A až poznáš Barování, tak budeš teprve nadšená :-D.

    OdpovědětVymazat