středa 22. února 2012

Dnes je lépe :-)

Dnes ráno super doprava, Jiříček mi odvezl do práce. V obchodě veselo....jeden pán chtěl nějaký přípravek na krokodýlí kůži. Snesla jsem mu vše možné na ochranu kůží..byla jsem jako blbeček...pán stále přemýšlel, četla jsem mu popisky a návody....stále nic. Jen prý, že ta jeho kůže je asi více hrubá....šupinatá....myslel to vážně....potom jsem z něj vyrazila, že to vlastně potřebuje na sebe, aby to bylo hodně kvalitní. Trpělivě jsem vyskládala veškerá tělová mléka, potom si vybral, to nejlepší, jak jinak dle ceny. Zaplatil 39,-kč, více neměl. No byla to fuška.

Za půl hoďky přišel jiný zákazník a chtěl pěnu.....říkám: "na holení ", prý ano. Tak jsme začali vybírat na jakou pleť a vousy. Dalo nám to práci, ale pak z něj vypadlo, že vlastně chce montážní na lepení bot. Na konec odešel s montážní pěnou.... :o)....na boty. Boty měl od číňanů a za pěnu dal dnes 115,-kč, prý už je ale jednou pěnoval...

Mladý chlap chtěl něco pro hlodavce, zdůraznil drobné hlodavce jako myši, poslala jsem ho do koutku s krmením, hledal, mlčel, ale stále přehraboval. Najednou se ozvalo: " haló, paní, já je chci nakrmit, ale aby pochcípali...je jich tam moc, máme je všude ". Tak jsem šla pro jedy na myši. To se mu už líbilo.

Další v řadě přišla pani a chtěla kartáčky na zuby. Ještě jsem jí nabízela různé tvrdosti...., bylo jí to jedno, prý tím čistí podrážky bot. :-( Uf, tak jsem jí šla ukázat jiné kartáčky, divila se, že je mám, prý je už nikde nevedou.

Další si vybíral hodiny na zeď. Přemýšlel nad barvou, zda budou ladit do chodby. Koupil je, dali jsme baterie a asi za hoďku je přínesl zpět, že jdou o dvacet minut rychleji. Nechápal, že to pošlu na reklamaci, chtěl zpět peníze. Odpoledne přiběhl, že jsou vlastně vynikající....jdou přesně. Tak si je odnesl zase domů, asi už mu do bytu začaly ladit.

Včera koupené ořezávátko přinesla asi dvanáctiletá holčička také reklamovat....prý neořezává, stačí jí prý za to sladkosti. Předstevte si, že si asi vše doma ořezala, už ho nepotřebovala, ale chtěla dobroty. Ořezávátko jsem před ní vyzkoušela, je super, jen to na mne zkusila.

 Dnes už raději končím, bylo by toho na knihu. Zítra budu asi pokračovat. :o)))

 Jo ještě vynálezy některých kuřáků. Některé dlouhé cigyrety jsou stejně drahé jako krátké....tak se u mě vybavují. Dětské nůžtičky za 15, papírky za 4, filtry za 20...... dlouhé cigarety zkracují, tabák si šetří....a potom dělají cigárka, asi mají hodně času :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat