čtvrtek 2. února 2012

Po práci ještě Makro.

Opět mráz a já v obchodě. Místo u kasy jsem do večera vytopila na 5°C. Ostatní místa v prodejně na 10-12 stupňů. Jsem nabalená jako pumpa. Po práci přijel Jirka a jeli jsme ještě do Makra. Hlavní úkol byl sehnat pro zákazníka dýňový olej. Nejdříve tvrdili, že ho nevedou....,ale nakonec se našel. Je malinký a stál 199,- Musím se informovat na co je tak vynikající, že si ho objednali.
Jezdíme do Prúhonic a už i tam je nakupujících Vietnamců a Číňanů více jak Čechů. Než jsme se dostali na řadu, tak jsem valila oči, jak každý žlutý nakupuje bez daňového dokladu....díky tomu se nikdy nestanou plátci DPH. Prostě jedou černotu ! Je to zavedené asi dva roky. Kdyby to bylo již před lety, tak jsem i já nemusela být plátce DPH ! Proč se na to někdo nezaměří?  Stát nemá peníze, ale tyto praktiky nikdo nevidí! Dorazili jsme pozdě večer. Muselo se vše vynosit z náklaďáku a ráno to zase zpět naložíme :-(. Teď již jen sedím a odpočívám. Prostě obyčejný pracovní den.

Žádné komentáře:

Okomentovat