středa 15. února 2012

Návštěva u holek :-)

Nebyly žádné plány a vyšlo to......V čera přijela Gabča s holkama ke mě na krám. Přivezly mi nádherné svíčky se srdíčkem. Všechny tři byly u kadeřnice.....Gábi a Kikča ok.
Problém měla Karolínka. Její milované vlasy jsou ostříhané, největší problém byla ale krátká ofina. To bylo slz. Po práci jsem jela k nim, a hezky jsme si to užili....Bylo nás celkem sedm :-)) Pět holek a dva kluci....no kdo asi...hádejte :o)).
Gábi udělala super slavnostní večeři a pak vymyslela, že se půjde s kámoškama odreagovat......
Holky byly zlatíčka, moc hodné. Ráno jsem potichounku odjela do práce.
Dopoledne začalo neskutečně sněžit a fičet vítr. V obchdě jsem topila co to šlo.... do večera to udělalo maximum deset stupňů. Lidé mi teplo vycourali :-(( , pomalu zavírali dveře, nebo je ani nedovřeli. Domů jsem jela autobusem. Usnula jsem a potom leknutím vyběhla ven....no nebyla to ta pravá zastávka, tak s ostudou opět zpátky....hodně lidí se mi zasmálo. No co se dalo dělat, venku jsem na další autobus nechtěla čekat.
Doma to vonělo....Já neodolala a dala jsem si od každého něco....uždibovala jsem kachničku, kolínko,
žebírka...a poslední tečku jsem si dala ovocné košíčky. Lucí se snažila, moc mi vše chutnalo.
Gábince děkuji za včerejší dobrotu a Lucince za dnešní. Jiříčkovi také děkuji, že když nejsem doma se mi vzorně stará o zvířátka......to se mám co???

2 komentáře:

  1. Ilonko jednou za rok je to prý o.k....přejet nebo zapomenout vystoupit ...mám to potvrzené od odborníka :o)

    OdpovědětVymazat
  2. kachnička, ovocné košíčky, srdíčka..to zní jako pohádka.

    OdpovědětVymazat