neděle 4. března 2012

Už jsem potřebovala vypadnout z Prahy.

V pátek již před dvanáctou hodinou jsme odjížděli do Jamného. Je nádherné počasí a já se těším.
Po cestě nutné zastávky na nákupy. Když jsme se blížili k baráku, tak v dáli přes pole vidím Mourka s Mícou. Najednou nabrali na rychlosti.....Než jsme zaparkovali a odemkli, tak už byli u baráku. Mohli se zbláznit radostí.....je to neskutečné, ale určitě poznali motor našeho auta, vědí, že jim vozíme žrádlo.
Je to neskutečné, ale jsou naprosto v pořádku. Odhaduji, že asi chodili do kravína. Telata tam mají mléko. Je tam teplo a sucho.
Rychle jsem proběhla barák. Vše bylo ok. Měli jsme vše na termostaty nastavené, ale stejně ve mě byla malá dušička, zda nepromrznou zdi a vydrží neprasknout voda. Mrazy byly tak obrovské a dlouhodobé. Kytičky měly v pokoji nastaveno 10°C , nic moc, ale snad ani kašlíček nedostanou :-)).
V sobotu jsem šla s Jirkou na dlouhou a krásnou procházku. Sníh taje a ubývá každou chvilkou.
Svítilo sluníčko, bylo nádherně. Kočky se od baráku nehnuli ani na chvíli. Postupně jsem ochočovala droboučkou Micinku.... :o))) , no a není to Micinka, ale droboučký plachý kocourek. Odpoledne se přišla podívat i jeho máma, neskutečně vyhublá, ztrhaná toulavá kočička. Je moc bojácná, ale nacpala se a odešla.
Do Prahy jsme přijeji odpočatí a s dobrým pocitem. Luci se vzorně starala o všechna zvířata a hned hlásila, že už máme první kvočnu....chviličku ještě počkáme, a propočteme to tak, aby byly kuřátka na velikonoce.
No, ale opět realita Prahy ...... a běžný fofr. Jak jinak :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat