čtvrtek 29. března 2012

Jarní změna....

Dnes jsem konečně odevzdala daňová přiznání na Fú a zaplatila daně za rok 2011.
Hned potom jsem zašla poděkovat sestřičce a p. doktorce na neurologii. Když jsem totiž minulý týden marodila, tak mi zaslaly recept až domů, moc mi to pomohlo.

Pokračovala jsem pro zboží , potom vyzvednout faktury. Vše jsem zvládla v rekordním čase.
Zkusila jsem štěstí a zastavila jsem se v kadeřnictví, zda na mne mají ihned čas. Potřebovala jsem ostříhat a udělat mi melír. Jsem jiná...... mám radost.

Už se těšíme zítra na Karolínku a Kristýnku. Gabča má od zítra burzu, což je mraky práce. Proto holky přiveze na krám a potom již s námi pojedou do Písnice. Plány jsme měli veliké kam se s holkama podíváme. Bohužel, ale počasí se nějak rozhněvalo. Dáme hlavy dohromady a pojedeme tedy jinam.

Již se na ně moc těšíme ♥

1 komentář:

  1. Také jsme dnes odevzdali daně...uff. A s holkama..však ty něco vymyslíš :o)

    OdpovědětVymazat